کوتاه، درباره ی تبلیغات بدانید

[:fa]هرگونه فعالیتی که باعث معرفی و یا آگاهی بیشتر از محصول یا خدمات‌ می‌شود، تبلیغات نام دارد که با استفاده از روش‌های مختلف برای تایید علاقه‌ی خاص افراد و فروش محصول طراحی می‌شود. هم‌چنین شامل هر پیام آموزنده، اطلاع‌دهنده یا ترغیب‌کننده است که توسط یک رسانه‌ی شخصی یا غیر شخصی ارسال می‌گردد.
می‌توان گفت؛ تبلیغات بازوی اصلی بازاریابی و فروش است که با توجه به گستردگی کالا، خدمات، برندها و شرکت‌های مختلف جز لاینفک آن به‌شمار می‌رود. اگر بازار رقابت را به عرصه‌ی جنگ تشبیه کنیم؛ یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین سلاح‌های این کارزار، تبلیغات است که زیر مجموعه‌های زیادی دارد. شرکت‌های بزرگ برای تاثیرگذاری حداکثری از این ابزارها، برنامه‌ی جامع تبلیغاتی را در نظر می‌گیرند که به آن کمپین ۳۶۰ درجه می‌گویند.
این کمپین، در اصل رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی را به‌کار می‌گیرد تا هدفی واحد با پیامی مشخص را به بهترین شکل ممکن محقق کند و پیام برند را به طیف وسیعی از مخاطبین برساند. در این‌صورت مخاطب از رسانه‌های مختلف، پیام شما را می‌بیند، ملکه‌ی ذهن‌اش می‌شود و برای مدتی با برند شما مرتبط خواهد بود. تمام شرکت‌های بزرگ برای بهره‌برداری درست از أنواع تبلیغاتی که وجود دارد، کمپین ۳۶۰ درجه را ایده‌پردازی و طراحی می‌کنند.

چرا تبلیغات در بازاریابی دارای اهمیت است؟

تبلیغات محصول
برای معرفی نام تجاری، تبلیغات، مقدمه‌ی چشم‌گیری‌ست و اولین قدم مهم در چرخه‌ی معرفی محصول یا خدمات به حساب می‌آید.

ایجاد تقاضا
قبل از تولید محصول، پیش‌بینی‌های فروش محاسبه می‌شوند تا هزینه‌های تولید، منطق پیدا کنند. پس از ایجاد یک محصول، باید فروش مد نظر قرار بگیرد. تبلیغاتی موثر است که به وسیله‌ی آن کسب و کار بتواند، نیاز به محصول و خدمات را به‌دنیا معرفی کند.

کنترل و ردیابی
امروزه تبلیغات دیجیتال به یک علم تبدیل شده است. شرکت‌ها می‌توانند در این‌باره بسیار هدفمند عمل کنند و گزارش‌گیری‌های دقیقی داشته باشند.

رسانه‌های تبلیغاتی شامل سه دسته است:

ATL (Above The Line)، رادیو، تلویزیون، مجله، روزنامه، تبلیغات محیطی و…
این روش یعنی تبلیغاتی که از طریق رسانه‌های سراسری و کثیرالانتشار به مخاطبین و مشتریان هدف دست پیدا می‌کند. ATL به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا از استراتژی‌های بازاریابی گسترده بهره ببرند و اهداف کسب و کار را محقق کنند.

(Below The Line) BTLسمپلینگ، رودشو، فیلدمارکتینگ، پروموشن، ایونت و…
بر خلاف ATL از استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی مستقیم یا رو در رو برای رسیدن به مشتریان هدف استفاده می‌شود.

TTL(Through The Line)، ترکیبی هوشمندانه از ATL و BTL است. وقتی زمانه‌ی پیشرفت تکنولوژی و دنیای رقابت میان کسب و کارهای مختلف برقرار است، ادغام این دو سیستم کاملاً ضروری‌ست. مهم‌ترین چالش در فعالیت‌های TTL موضوع هزینه‌ی اجرای کمپین‌های مختلف است.

شرکت تبلیغاتی «فرادید هنر» نامی آشنا‌ست که در زمینه‌ی تبلیغات رسانه‌ای و محیطی گسترده، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خودش را آغاز نموده است. بهره‌گیری از ترکیب تکنولوژی و خلاقیت چند جانبه یکی از اصلی‌ترین رکن‌ها و پایه‌های سازنده‌ی این شرکت است که ایده‌ها و استراتژی‌های سنتی و نوین را درهم می‌آمیزد تا تاثیر کارآمدی را بر طیف گسترده‌ای از مخاطبان بگذارد و شرکت‌ها و اشخاص حرفه‌ای بتوانند بهترین و حقیقی‌ترین ماهیت برند خودشان را به مخاطبان معرفی نمایند.

این روزها شما با دیدن تبلیغات محیطی در بزرگراه‌ها یا تبلیغات مجازی در رسانه‌های تصویری و رادیویی یا نوشتاری می‌توانید با شرکت‌ها و اشخاص ارائه دهنده‌ی خدمات آشنا شوید و راه‌های ارتباطی با آن‌ها را پیدا کنید. شرکت تبلیغاتی فرادید هنر با گردهم آوردن افراد متخصص در زمینه‌های مختلف تبلیغاتی، تحقق رویای تبدیل شدن به یک برند نام‌آشنا برای عموم جامعه را برای مشتریان فراهم می‌کند. ما در این‌جا کنار شما هستیم تا راه گشای بهبود شرایط کسب و کار انواع برندها به صورت تخصصی و حرفه‌ای باشیم.

فعالیت‌های بازاریابی از استراتژی گرفته تا برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی و اجرا مواردی نیستند که خود برندها و اشخاص بتوانند به بهترین شکل آن‌ها را انجام دهند. چرا که به علت عدم تجربه‌ی لازم امکان اشتباه و خسارت وجود دارد. به همین علت همیشه وجود یک شرکت تبلیغاتی برای کمک به رشد کسب و کار و جلوگیری از آزمون و خطا به شدت لازم خواهد بود. زیرا این شرکت‌ها با توجه به سوابق و تجربه‌شان در انجام امور تبلیغاتی می‌توانند بهترین نتایج را برای صاحبین صنایع یا خدمات فراهم نموده و امکان خطاهای احتمالی را از بین می‌برند.
وجود یک تیم خبره، می‌تواند شرکت‌های نوپا و یا حتی قدیمی را در راستای خلق تبلیغاتی هوشمندانه، مبتکر و خلاق همراهی کند و نقش کلیدی را در دیده شدن و ارتقای کسب و کار آن‌ها ایفا نماید. راهکارهای خلاقانه و قابل اطمینان مواردی نیستند که با آزمون و خطای شخصی به نتایج خوب منتهی شوند، بنابراین دریافت بهترین خروجی همیشه مستلزم استفاده از تجربه و راهکارهای متخصصان در زمینه‌ها‌ی تبلیغاتی است.
شرکت فرادید هنر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رسانه‌دارهای محیطی در شهر تهران و نماینده‌ی انحصاری فضاهای تبلیغاتی باشگاه انقلاب تهران، در طول بیست سال فعالیت مداوم خود افتخار معرفی بسیاری از برندهای نام‌آشنا در کشور عزیزمان را در رسانه‌های خود (مگابیلبورد‌ها، بیلبوردها و عرشه‌ی پل) داشته و با تیم مشاوران مجرب در زمینه‌ی رسانه‌های محیطی، همواره آماده‌ی خدمت‌رسانی به برندها و صاحبین صنایع بوده و هست. هم‌چنین با در اختیار داشتن تیم حرفه‌ای در زمینه‌ی ایده‌پردازی و تولید سازه‌های گوریلایی، یکی از پیش‌تازان در اجرای گوریلامارکتینگ در ایران عزیز می‌باشد.

در تمامی کسب و کارها، کیفیت و ارائه‌ی خدمات ایده‌آل به کاربران تنها بخشی از کل می‌باشند، اما بخش مهم‌تر آن شامل؛ دیده شدن توسط مخاطبان هدف و جلب اعتماد مشتریان است که به سادگی نمی‌توان به آن دست یافت و نیازمند زمان زیادی برای آزمودن روش‌های گوناگون است که باعث اتلاف وقت، هزینه و انرژی می‌شود، در نتیجه برای بهتر دیده شدن و جلب اعتماد و همچنین تبدیل مشتریان گذری به دائمی، روندی تخصصی لازم است که باید بر عهده‌ی یک تیم با تجربه و معتمد قرار بگیرد.