Slogan Effective Advertisement

(Farsi) رسیدن به موفقیت تبلیغاتی یک هنر است ولی آنچه که تبلیغات را به یک صنعت مبدل می‌کند تاثیر فوق العاده تکنیک های اجرای تبلیغات است و خلق شعار تبلیغاتی مناسب نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای اثر بخشی تبلیغات می باشد. برندهای کوچک و بزرگ از شعارهای تبلیغاتی برای پابرجایی برند خود استفاده می کنند.
از آن جایی که امروزه زمان از مهمترین فاکتورهای زندگی می باشد،      بنابراین شعار تبلیغاتی می تواند گام موثری در تبلیغات و به یادآوری برند شما باشد.
امروزه در اطراف ما پر است از شعارهای تبلیغاتی که شرکت ها و کارخانه های بزرگ میلیارد ها دلار صرف آن می کنند تا برروی بیلبورد ها و بنر ها نقش سازنده ای در تبلیغ برند و کالای خود ایفا کنند.
برترین شعارهای تبلیغاتی به درستی به بیان اینکه آن برند چیست؟ و چگونه می تواند در بازه زمانی کوتاهی به ذهن مشتری بنشیند گفته می شود.
شعار تبلیغاتی یکی از مهمترین ایده هایی است که موجب مارکتینگ هر چه بیشتر برند شما می شود. شرکت های مختلف شعار های بسیاری دارند ولی شعاری تاثیر گذار است ، که به هدف شما و نوع کالایی که عرضه می کنید، بسیار بسیار نزدیک باشد تا برند و شعار شما در ذهن افراد جای گیرد. در این مقاله شعارهای تبلیغاتی برند های معتبر را جمع آوری کردیم.به نظر شما برترین شعار تبلیغاتی باید شامل چه ویژگی هایی باشد؟
به نظر شما چه عاملی باعث می شود تا شعار تبلیغاتی خوب، متوسط و حتی ضعیف نشان دهد؟

شعار تبلیغاتی باید ؛
مزایای اصلی محصول را برای مشتریان مشخص کند
کالا یا برند شما را مستقیم، ساده و قابل درک، تحریک کننده معرفی کند.
کسانی که از برند شما استفاده می کنند را متمایز کند.
فاصله میان محصولات شما و محصولات رقبا را در چهارچوب عرف نشان دهد؛ قابلیت هایی که متمایز کننده میان شما و رقبایتان می باشد را پررنگ تر نشان دهد و جایگاهی مورد اعتماد را برای شما پدید آورد.
کنایه آمیز باشد.
احساس نیاز را در مشتری تحریک کند و او را مجاب به خرید کند.
به راحتی در ذهن افراد نقش ببندد و آنها را به سمت کالا یا برند شما سوق دهد.

Back
Golestan Chai
Faradid is one of the bests in industry.