(Farsi) کمپین محیط زیست شهری (Farsi) اخبار

(Farsi)

کمپین حمایت از محیط زیست با هدف تاثیر گذاری برروی رفتار شهروندان برای توجه هرچه بیشتر برروی منابع طبیعی وتامین سلامت جامعه و محیط زندگی از تاریخ ۱۱ الی ۲۲ آذر ماه با همکاری سازمان های زیبا سازی و محیط زیست و شرکت های تبلیغاتی در تهران در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ دکتر علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به موضوع کمپین بزرگ محیط زیست شهری اینگونه بیان کرد: سازمان زیباسازی از سال گذشته در خصوص برگزاری کمپین محیط زیست شهری برنامه‌ریزی‌های زیادی انجام داده بود، افزود: برای ایجاد فرهنگ سازی و رسیدن به موفقیت در این کمپین ها به مشارکت و همکاری سازمان صدا و سیما، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و دیگر نهادهای مربوطه نیازمند هستیم.
علیزاده با تاکید بر اینکه زمان می توانند تاثیرگذار بودن کمپین ها بر روی مردم را نشان دهد، گفت: زمان و نوع اکران کمپین ها می تواند در تغییر رفتار شهروندان بسیار تاثیرگذار باشد.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اگر تصویری که در شهر اکران می شود در ذهن مردم بماند این می تواند شروع یک تلنگر برای رسیدن به موفقیت باشد.

همچنین حسین وجودی مدیر تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران تاکید کرد: محیط زیست دغدغه مسئولان و تمام شهروندان است به همین دلیل باید فضای تبلیغاتی برای این موضوع ایجاد کرد.

وجودی یزدی گفت: اگر به 15 سال گذشته شهر تهران بازگردیم متوجه می شویم که آب و هوای این شهر مانند گذشته نیست به همین دلیل باید به دنبال راهکاری باشیم که شهروندان سهم خود را برای داشتن آب و هوای تمیز ایفا کنند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به کمپین محیط زیست شهری و پیام های محیط زیستی که بر روی بیلبوردهای سطح شهر تهران نقش بسته است تاکید کرد: پیام های مرتبط با مدیریت مصرف آب در این کمپین می تواند گام موثری برای فرهنگ سازی باشد.

علیرضا نوذری‌پور  گفت: با توجه به اهمیت موضوع محیط زیست و آب در کشور و دنیا بی تردید این اقدام شهرداری در قالب اجرای کمپین محیط زیستی و انتقال پیام های محیط زیستی به ویژه در حوزه مدیریت مصرف آب ارزشمند است چرا که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج فرهنگ صرفه جویی و مدیریت مصرف منابع آبی هستیم.

شرکت فرادید هنر نیز با توجه به اهمیت مبحث محیط زیست در این کمپین با توجه به رسانه های در دست خود برای ارتقا سطح فرهنگی به وظایف خود همچون گذشه عمل کرده است.

Back
Nestle
I love Faradid